Kreatywni ludzie i ich projekty w jednym sklepie

Identyfikacja wizualna marki

100palców

Kreatywność po pięćdziesiątce

„100palców” to sklep internetowy, w którym grupa przedsiębiorczych osób po pięćdziesiątym roku życia prezentuje i sprzedaje swoje produkty. Tworzone przez autorów przedmioty mają duszę i unikalny charakter, każdy produkt jest inny i jedyny w swoim rodzaju. Platforma ta pokazuje nie tylko wielki talent twórców, ale także udowadnia, że własny biznes i życiowa zmiana w wieku 50 lat jest możliwa.

Wspólne przedsięwzięcie

Pod marką 100palców kryje się grupa utalentowanych twórców. To kilkanaście osób działających pod wspólnym szyldem, prezentujących różne techniki, materiały i inspiracje. Zostaliśmy poproszeni o opracowanie nazwy, identyfikacji wizualnej oraz szaty graficznej dla powstającego sklepu online, w którym sprzedawać będą swoje produkty.

Jedna nazwa wiele sklepów

Zabraliśmy się do pracy! Naszym pierwszym zadaniem było opracowanie unikalnej nazwy dla powstającej właśnie marki.

100 palców

Nazwa miała oddawać unikalny i odręczny charakter produktów, a także pokazywać różnorodność wynikającą ze współpracy wielu osób. Spośród przygotowanych przez nas propozycji wybrana została koncepcja „100 palców", która idealnie oddaje manualny charakter twórczości, jak i mnogość pomysłów, talentów i osób tworzących sklep. Pośrednio odnosi się do angielskiego słowa „handmade” czyli ręcznie robiony, niefabryczny.

Logo, które żyje

Mając gotową nazwę zabraliśmy się za prace związane z opracowaniem logo i koncepcji identyfikacji wizualnej.

Z kartki do komputera

Zależało nam na podtrzymaniu związku z rękodziełem. Chcieliśmy aby styl graficzny jednoznacznie korespondował z nazwą i charakterem marki, dlatego prace rozpoczęliśmy od rysunków odręcznych.

Digitalizacja

Zeskanowanie stworzonych odręcznie rysunków zapewniło nam ogromną ilość gotowych kształtów i symboli, którymi mogliśmy operować.

Jedno logo w wielu odmianach

Różnorodność sklepu oraz jego wielu autorów zdecydowaliśmy się pokazać poprzez stworzenie wielu odmian tego samego logo. W efekcie prac powstało kilkanaście różnych wariantów, które mogą być zamiennie używane.

Żyjące logo

Dzięki temu zabiegowi osiągnęliśmy efekt żyjącego i dynamicznego logo, które idealnie wpasowuje się w sposób komunikacji marki i oddaje jej charakter. Produkty ze sklepu są oryginalne, niekiedy jednostkowe. Logo ma odzwierciedlać niepowtarzalność oferty niecodziennych twórców 50+.

Identyfikacja wizualna

Stworzone logo zostało przeniesione na rozmaite materiały związane z działalnością sklepu. Torby, taśmy, opakowania, pieczątki i akcydensy opierają się na znaku i jego różnych wariantach.

Rozbudowany sklep online

Ostatnim etapem naszych prac nad projektem było przygotowanie layoutu całego sklepu, wraz z widokami na urządzenia mobilne.

Po pierwsze produkt

Przygotowując koncepcje graficzne jako priorytet postawiliśmy wyraźną ekspozycję produktów oraz ich twórców. Szata graficzna jest przejrzysta, a jej fundamentem są świetnej jakości materiały fotograficzne.

Responsywność

Wszystkie layouty są dostosowane do urządzeń mobilnych i maksymalnie wykorzystują dostępny obszar roboczy.

Nowa marka idealnie pokazuje potencjał jej twórców.

Lucyna Formela, koordynator projektu 100palców

Zakres prac

Naming
Logo
Projekt graficzny strony

Biuro otwarte - czas ulepszyć Twoją markę.

Napisz do nas