Kreatywni ludzie i ich projekty w jednym sklepie

Identyfikacja wizualna marki

100palców

Kreatywność po pięćdziesiątce

„100palców” to sklep internetowy, w którym grupa przedsiębiorczych osób po pięćdziesiątym roku życia prezentuje i sprzedaje swoje produkty. Tworzone przez autorów przedmioty mają duszę i unikalny charakter, każdy produkt jest inny i jedyny w swoim rodzaju. Platforma ta pokazuje nie tylko wielki talent twórców, ale także udowadnia, że własny biznes i życiowa zmiana w wieku 50 lat jest możliwa.

Wspólne przedsięwzięcie

Pod marką 100palców kryje się grupa utalentowanych twórców. To kilkanaście osób działających pod wspólnym szyldem, prezentujących różne techniki, materiały i inspiracje. Zostaliśmy poproszeni o opracowanie nazwy, identyfikacji wizualnej oraz szaty graficznej dla powstającego sklepu online, w którym sprzedawać będą swoje produkty.

Jedna nazwa wiele sklepów

Zabraliśmy się do pracy! Naszym pierwszym zadaniem było opracowanie unikalnej nazwy dla powstającej właśnie marki.

100 palców

Nazwa miała oddawać unikalny i odręczny charakter produktów, a także pokazywać różnorodność wynikającą ze współpracy wielu osób. Spośród przygotowanych przez nas propozycji wybrana została koncepcja „100 palców", która idealnie oddaje manualny charakter twórczości, jak i mnogość pomysłów, talentów i osób tworzących sklep. Pośrednio odnosi się do angielskiego słowa „handmade” czyli ręcznie robiony, niefabryczny.

Logo, które żyje

Mając gotową nazwę zabraliśmy się za prace związane z opracowaniem logo i koncepcji identyfikacji wizualnej.

Z kartki do komputera

Zależało nam na podtrzymaniu związku z rękodziełem. Chcieliśmy aby styl graficzny jednoznacznie korespondował z nazwą i charakterem marki, dlatego prace rozpoczęliśmy od rysunków odręcznych.

Digitalizacja

Zeskanowanie stworzonych odręcznie rysunków zapewniło nam ogromną ilość gotowych kształtów i symboli, którymi mogliśmy operować.

Jedno logo w wielu odmianach

Różnorodność sklepu oraz jego wielu autorów zdecydowaliśmy się pokazać poprzez stworzenie wielu odmian tego samego logo. W efekcie prac powstało kilkanaście różnych wariantów, które mogą być zamiennie używane.

Żyjące logo

Dzięki temu zabiegowi osiągnęliśmy efekt żyjącego i dynamicznego logo, które idealnie wpasowuje się w sposób komunikacji marki i oddaje jej charakter. Produkty ze sklepu są oryginalne, niekiedy jednostkowe. Logo ma odzwierciedlać niepowtarzalność oferty niecodziennych twórców 50+.

Identyfikacja wizualna

Stworzone logo zostało przeniesione na rozmaite materiały związane z działalnością sklepu. Torby, taśmy, opakowania, pieczątki i akcydensy opierają się na znaku i jego różnych wariantach.

Rozbudowany sklep online

Ostatnim etapem naszych prac nad projektem było przygotowanie layoutu całego sklepu, wraz z widokami na urządzenia mobilne.

Po pierwsze produkt

Przygotowując koncepcje graficzne jako priorytet postawiliśmy wyraźną ekspozycję produktów oraz ich twórców. Szata graficzna jest przejrzysta, a jej fundamentem są świetnej jakości materiały fotograficzne.

Responsywność

Wszystkie layouty są dostosowane do urządzeń mobilnych i maksymalnie wykorzystują dostępny obszar roboczy.

Nowa marka idealnie pokazuje potencjał jej twórców.

Lucyna Formela, koordynator projektu 100palców

Zakres prac

Naming
Logo
Projekt graficzny strony

Czas ulepszyć
Twoją markę.

Napisz do nas