Rebranding marki
Sealand
Klient: Sealand
Branża: Transport, logistyka
Czas realizacji: 11 miesięcy
Rok realizacji: 2019
Zespół: Bartosz Kotowicz – strategia
Adam Ignaciuk – logo, identyfikacja wizualna, art direction
Rafał Stempczyński – identyfikacja wizualna
Wydmy Studio – film
Niewiele jest branż, w których nasz kraj zajmuje dominującą pozycję. Jednym z wyjątków jest europejski transport drogowy. Pozycję Polski na tym polu zapewniają między innymi dynamicznie rozwijające się spółki Sealand Liquids oraz Sealand Transport, którym pomogliśmy przejść transformację wizerunkową.
Zwinność oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach to polskie cechy cenione za granicą. To także mocne strony zespołu Sealand, który za pomocą know-how i umiejętności komunikacyjnych podejmuje codzienne wyzwania branży transportowej. Płynna realizacja usług stała się więc obietnicą dowożoną przez markę Sealand.
Zbudowanie silnego wizerunku grupy wymagało opracowania wspólnego fundamentu. Wyzwaniem było stworzenie nowej jakości graficznej znaku, przy zachowaniu motywu fali, zakodowanego w tożsamości marki. Istotne stało się także nowe rozłożenie akcentów kolorystycznych – odpowiednie dla założeń systemu. Zmiana musiała być wyrazista, ale płynna.
Nowy, oszczędny język wizualny marki znalazł zastosowanie w szerokim spektrum nośników. Począwszy od drobnych, typowo korporacyjnych, przez katalogi produktowe, po wielkopowierzchniowe oznakowania – dedykowane branży transportowej.
Dla marki Sealand Transport zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy serwis korporacyjny. Oprócz funkcji informacyjnej projektu, istotną rolę odgrywają ruch i dynamizm. Zastosowane video oraz animacje tworzą naturalne przedłużenie pożądanych doświadczeń z marką.