Żywy branding

Rebranding marki

Grupa Pracuj

Klient: Grupa Pracuj

Branża: Nowe technologie

Czas realizacji: 8 miesięcy

Rok realizacji: 2016, 2018

Zespół: Ewelina Orłowska – logo, identyfikacja wizualna
Adam Ignaciuk – identyfikacja wizualna

Wiodący innowator

Grupa Pracuj jest wiodącym innowatorem i twórcą rozwiązań w zakresie e-rekrutacji i zarządzania e-HR. 600+ pracowników, 14 biur w Polsce i na Ukrainie, 4 wiodące marki oraz 35 tys klientów z 40 krajów. Liczby Grupy mówią same za siebie.

Eksplorowanie tematu

Na etapie projektów wstępnych zostało przedstawionych kilkadziesiąt unikalnych koncepcji. Oczekiwania klienta zostały sprawdzone wizualnie pod wieloma względami. Wewnętrzna selekcja przeprowadzana na podstawie przyjętych wcześniej założeń zakończyła się wyborem kilku koncepcji o największym potencjale.

Kontynuacja

Nowe logo marki jest dynamiczne zarówno pod względem formy jak i kolorystyki. Odzwierciedla zwinność organizacji oraz jej aktualną, unikalną pozycję na rynku. Mimo odświeżenia, zmiana stanowi ewolucję dotychczasowego znaku, zachowując rozpoznawalność symbolu marki.

Uporządkowany system wizualny

Poprawne zarządzanie nowym wizerunkiem umożliwia księga marki. Poza szczegółową dokumentacją znaku, zawiera ona także dokładne wytyczne dotyczące innych elementów identyfikacji wizualnej – takich jak kolorystyka, typografia, ikony, pattern oraz budowa layoutów.

Marka pełna życia

Zadbaliśmy, aby marka, która tak dużą uwagę przywiązuje do ludzi, komunikowała się w adekwatny sposób także na płaszczyźnie wizualnej. Materiały graficzne posiadają odpowiednią dynamikę i witalność – zachęcają do bezpośredniej interakcji.

Wartości marki

Określenie i poleganie na głównych wartościach marki było kluczowe dla opracowania spójnego wizerunku marki – zarówno pod względem wizualnym jak i komunikacyjnym.

Pulsujący pattern

Na podstawie ikon powstał także dynamiczny pattern. Dosłownie łączy on graficznie wartości zakodowane w ikonach. Mimo syntetycznej, technologicznej formy przywołuje także organiczne skojarzenia – i zgodnie z przyjętą strategią ożywia materiały graficzny marki.

Tworzymy różnicę – teraz.

Napisz do nas