Powrót do źródeł

Branding marki

Instytut Produktów Regionalnych

Tradycja w nowym wydaniu

Instytut Produktów Regionalnych prowadzi działalność na rzecz rozwoju rynku produktów regionalnych i budowania kultury ich konsumpcji. Celem naszej współpracy było opracowanie podstaw marki, które będą odzwierciedlały nowoczesność organizacji a zarazem tradycyjność branży, którą reprezentuje. Tradycja miała zostać jednak zobrazowana w unikalny sposób bez typowych nawiązań do ludowości czy folkloru.

Logo inspiracje

Symbol znaku, kojarzy się z łączeniem wielu elementów w jedną sprawnie działającą strukturę. Początek nazwy jest wyśrodkowany w stosunku do symbolu, dzięki czemu można dopatrzyć się w tej kompozycji drzewa. Symbolu tradycji, stabilności oraz powagii. Proponowana kolorystyka opiera się na żywym oraz pełnym powagi fiolecie jak i stonowanym kolorze złotym.

Cele IPR

Złożona budowa logo pozwoliła na stworzenie dodatkowych znaków, które odzwierciedlają najważniejsze cele działalności Instytutu Produktów Regionalnych.

Linia wizualna

Głównym motywem przewodnim linii graficznej jest wzór stworzony z elementów zaczerpniętych z sygnetu. Tworzy on splot sznura, który odzwierciedla wartości marki takie jak: współpraca oraz siła. To także symbol pokazujący łącznie różnych środowisk w jeden organizm.

Potencjał motywu

Motyw przewodni znalazł również zastosowanie przy tworzeniu ikonografii. Stworzone o jego oparciu ikony charakteryzują się unikalnością i wraz z pozostałymi elementami tworzą spójną tożsamość wizualną marki.

Zakres prac

Logo
Identyfikacja wizualna

Czas ulepszyć
Twoją markę.

Napisz do nas