Pozytywny PR

Rebranding marki

Projekt PR

Luz w biznesie na serio

Projekt PR to doświadczeni specjaliści komunikacji online i offline. To także zespół bezpośrednich, otwartych i kreatywnych ludzi, którzy do swojej pracy podchodzą z optymizmem. Nowy wizerunek miał oddawać te wartości. Zobacz jak w praktyce przełożyliśmy je na język wizualny.

Logo przed i po

Nowy logotyp pod względem formy jest wizualną kontynuacją starego znaku. Nowa, znacznie bogatsza symbolika wzmacnia przekaz marki oraz jest ściśle związana z jej nową linią graficzną.

Pulsujący język marki

Komunikacja to proces porozumiewania się ludzi i przekazywania treści za pomocą znaków. W dobie internetu i mediów społecznościowych znaki typograficzne typu: @, #, &, nabierają szczególnego znaczenia. Dzięki nim komunikacja staje się szybsza i bardziej zrozumiała. Dlatego właśnie one stały się kluczowym elementem wizualnym.

Od wizytówki po skarpetki

„Look and feel” marki budowany jest w dużej mierze przez pryzmat doboru nośników. W przypadku marki Projekt PR etap kreacji obejmował więc wiele nośników, w tym tak niecodziennych, jak mini ołówki czy skarpetki.

Jasna strona komunikacji

Proces rebrandingu zwieńczyła nowa strona internetowa. Funkcjonalne rozłożenie treści, prosta nawigacja oraz ograniczenie treści do minimum to główne kluczowe wyzwania, przed jakimi stanęliśmy. Efektem jest strona korporacyjna w formie one-page, podzielona na 4 główne moduły: agencja i oferta, zespół, doświadczenie, kontakt.

Długie i kreatywne rozmowy na temat zmiany zaowocowały efektem idealnie oddającym charakter naszych działań.

Marta Szadowiak

Zakres prac

Logo
Identyfikacja wizualna
Analiza UX
Makiety strony
Projekt graficzny strony
Zdjęcia Sylwester Ciszek ciszek.wordpress.com

Czas ulepszyć
Twoją markę.

Napisz do nas