Studiuj w Gdańsku!

Branding

Study In Gdańsk

Pod gdańską banderą

Celem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej dla marki Study in Gdańsk. Jest to projekt skierowany do polskich i zagranicznych uczniów szukających oferty edukacyjnej w Gdańsku. Strona oferuje wyszukiwarkę lokalnych uczelni wyższych oraz dostarcza niezbędnych informacji na temat miasta i odbywających się w nim bieżących wydarzeń.

Morski charakter

Elementem podstawowym zaproponowanego logo jest liternicza stylizacja nazwy marki „Study in Gdansk”. W przedstawionej koncepcji wyróżnione zostało słowo „in”, określające położenie wewnątrz danej rzeczy lub miejsca. Wyróżnienie „in” zostało wykonane w formie nawiązania do bandery, za pomocą której pokazujemy nadmorski charakter miasta.

Kolory miasta

Rozwiązanie oparte jest na czterech kolorach. Główną barwą jest granat, który odzwierciedla marynistyczny klimat Gdańska. Kolorami uzupełniającymi są czerwień, żółć oraz turkus. Żółty to kolor nierozerwalnie związany z Gdańskiem – kolor bursztynu, piasku czy słońca. Czerwień nawiązuje do herbu miasta, turkus natomiast do morza.

Wiadomość wysłana z morza

Punktem wyjściowym do stworzenia przewodniego motywu graficznego był tzw. Międzynarodowy Kod Sygnałowy. Jest to unikalny kod, który umożliwia przekazywanie komunikatów między jednostkami pływającymi. Nawiązanie do kultury marynistycznej jest częścią charakterystyki miasta Gdańska.

Morski alfabet

Nasza propozycja jest swobodną interpretacją kodu, dostosowaną do grupy docelowej i charakteru marki. Bogata i dynamiczna forma podkreśla różnorodność grupy docelowej. Kształty są natomiast metaforą flag (choć bez wskazania na żaden konkretny kraj), co ma oddawać międzynarodowy charakter marki. Sam „alfabet” to także jeden z synonimów nauki, edukacji.

Nowa strona na horyzoncie

Nowa strona dla marki Study in Gdańsk oferuje wyszukiwarkę uczelni wyższych w Gdańsku oraz dostarcza niezbędnych informacji na temat miasta i odbywających się w nim bieżących wydarzeń. Dzięki naszemu serwisowi, wyszukiwanie szkół jest dostępne z poziomu strony głównej, umożliwia więc szybkie i łatwe dotarcie do potrzebnych informacji. Wyszukiwarka skonstruowana jest na zasadzie kategorii, które użytkownik zaznacza, by sprecyzować swoje oczekiwania względem wyszukiwanej placówki.

Wypłynąć na szerokie wody

Należy pamiętać, że studiowanie to dla wielu młodych ludzi etap usamodzielnianie się. Miasto Gdańsk symbolicznie (jako miasto wolności) odpowiada na potrzeby młodych ludzi, a dzięki swojemu nadmorskiemu charakterowi zapewnia im poczucie swobody. Strona została dostosowana do urządzeń mobilnych, by zapewnić dostęp do niezbędnych treści w dowolnym miejscu i momencie.

Nadmorski styl życia

Marka, ze względu na swojego młodego odbiorcę, została opatrzona elementami lifestyle’owymi. Torby, magnesy, koszulki i kubki z charakterystycznym wzorem flag są atrakcyjnym sposobem promocji. Przyciągające uwagę swoją formą, funkcjonalne gadżety zyskają popularność wśród grupy docelowej.

Zakres prac

Logo
Identyfikacja wizualna
Strona internetowa

Czas ulepszyć
Twoją markę.

Napisz do nas